به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جاسم محمدی فارسانی ظهر امروز در جلسه شورای زکات که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد اظهار داشت: سال 95 با توجه به برکات و نزولات الهی و اقداماتی که در بحث ترویج فرهنگ زکات انجام گرفت، سال خوبی در بحث پرداخت زکات بود به‌طوری‌که لرستان در این زمینه جز استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان در بحث جمع‌آوری زکات جز سه استان نخست کشور است افزود: امسال تلاش می‌شود تا در راستای ترویج فرهنگ پرداخت زکات اقدامات خوبی انجام شود چراکه ظرفیت استان لرستان بیش از ارقام کنونی است.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان عنوان کرد: میزان زکات جمع‌آوری‌شده در استان لرستان در تمام سرفصل‌های مختلف 81 میلیارد و 115 میلیون ریال بوده که در سرفصل‌های مربوطه هزینه شده است.

وی توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال 96 را مهم دانست و بیان کرد: با توجه به نگرانی و دغدغه‌های نماینده ولی‌فقیه در بحث زکات امیدواریم بتوانیم در سال 96 از طریق زیرمجموعه‌های شورای زکات و کمیته‌های تخصصی کارمان را با جدیت بیشتری ادامه دهیم.

آرش احمدی قائم‌مقام صداوسیمای مرکز لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: صداوسیمای مرکز استان لرستان امسال در بحث اعتکاف کارهای بسیار خوبی انجام داد.

وی بابیان اینکه ساخت یک مستند در بحث زکات در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: در صداوسیمای مرکز لرستان اتاق فکری برای مسئله زکات تشکیل می‌شود. سال گذشته در بحث پرداخت زکات 50 گزارش توسط صداوسیمای مرکز لرستان پخش شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618496
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.