اسما اسماعیل پور ، خبرآنلاین لرستان  ،  فرماندارشهرستان پلدختر در این نشست داخلی با کارکنان فرمانداری ، علیرضا ملکشاهی (بابایی) را به عنوان معاون جدید این فرمانداری معرفی کرد .  

نعمت الله دستیاری در این مراسم افزود: در نظام اسلامی ما مسئولیت تنها یک امنت است که با گردش در دست افراد مختلف قرار می گیرد و هر فرد در این جایگاه وظیفه دارد این امانت را حفظ کند . وی گفت: هر مدیر و مسئولی باید رضایت خداوند و مردم را مد نظر و اولویت کاری خود قرار دهد که توجه و دقت در این دو موضوع همراه با تعهد و تخصص موجب توسعه جامعه و موفقیت فرد می شود .

وی با بیان این که وحدت و همدلی بین مسئولان شهرستان موجب تعالی و توسعه منطقه است ، افزود: شهرستان پلدختر دارای ظرفیت و استعدادهای فراوانی است که با تعامل و توجه هر چه بیشتر تحقق می یابد . در ادامه ، علیرضا ملکشاهی (بابایی) به عنوان معاون جدید فرماندار پلدختر معرفی شد .

علیرضا ملکشاهی از رزمندگان دفاع مقدس، دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و دانشجوی ارشد برنامه ریزی آموزشی می باشد .  وی دارای 18 سال سابقه کار است که  مدت چهار سال مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) پلدختر ، یک سال مسئول مرکز بهداشتی درمانی شهید رحیمی،  10 سالروابط عمومی فرمانداری، 2 سال مسئول دفتر سیاسی انتظامی فرمانداری و ازسال 94 تاکنون در سمت مشاور فرماندار و مسوول حراست فرمانداری شهرستان پلدختر مشغول خدمت بوده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617810
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.