به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مصطفی ملکی ظهر امروز در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون پذیرش در حوزه‌های علمیه استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 420 داوطلب برای تحصیل در حوزه‌های علمیه استان گلستان امروز با هم رقابت کردند.

وی افزود: بیش از 50 درصد داوطلبان پس از طی مراحل مختلف برای ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه استان گلستان پذیرفته می‌شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان گلستان تصریح کرد: امسال استقبال خوبی برای تحصیل در حوزه‌های علمیه استان داشتیم و حدود 25 درصد ثبت‌نام  داوطلبان رشد داشته است.

ملکی افزود: برای پذیرش طلبه در حوزه‌های علمیه استان ابتدا فراخوان داده شد و پس از آن علاقمندان در فرصت تعیین شده ثبت‌نام کردند و امروز هم آزمون برگزار شد.

وی افزود: پس از مرحله کتبی آزمون داوطلبان باید در مصاحبه عملی هم شرکت کنند که در نهایت برای ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه پذیرفته شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان گلستان تاکید کرد: فارغ التحصیلان پایه هشتم، دیپلم و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای تحصیل در حوزه‌های استان پذیرفته می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرایط مطلوب تحصیل در حوزه برای جوانان فراهم است تصریح کرد: با ایجاد بسترهای لازم در حوزه‌های علمیه شرایط، امکانات و بسترها برای تحصیل جوانان فراهم شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان گلستان با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه جای خودسازی و خدمت به جامعه است اظهار داشت: تحصیل در حوزه علمیه ضمن اینکه انسان راه خودسازی و ارائه خدمت به جامعه بیش از پیش فرا می‌گیرد مسیر سعادت و رستگاری زودتر طی می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615544
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.