به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد احمد گودرزی مسئول منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه استان لرستان از تصرف اراضی ملی خبر داد و اظهار داشت: حین گشت زنی و گزارش همیاران از ورود دام پیش از موعد در اراضی لاسوره بالا غرس نهال در ارضی ملی مشاهده شد.

وی افزود: دو نفر از اهالی روستای دره اسپر با داشتن سند مشاع زراعی اصلاحات ارضی و انطباق آن با محل و عدم هم‌خوانی و رعایت نکردن سیر مراحل قانونی اقدام به کاشت نهال کرده بودند.

مسئول منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه استان لرستان عنوان کرد: بالغ‌بر هزار متر از بهترین اراضی مرتعی این منطقه توسط این افراد تصرف‌شده بود که پس از تنظیم صورت‌جلسه و تذکر لازم به نامبرده رفع تصرف انجام شد.

وی بیان کرد: در عرصه‌های حفاظتی و ملی هرگونه دخل تصرف غیر کارشناسانه و به‌دور از چشم مأمورین منطقه تخلف است و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

سارق حرفه‌ای در خرم‌آباد دستگیر شد

سرهنگ عباس نظری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 25 فقره سرقت مغازه در خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت مغازه در خرم‌آباد موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت که با انجام کارهای اطلاعاتی یک متهم حرفه‌ای و سابقه‌دار را در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم به 25 فقره سرقت مغازه اعتراف و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کاهش 32 درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در لرستان

علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از کاهش 32 درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در لرستان خبر داد و اظهار داشت: در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد تلفات ناشی از تصادفات با 32درصد کاهش مواجه شد.

وی افزود: از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه امسال 17 فقره تصادف منجر به فوت به وقوع پیوسته که از نظر تعداد با مدت مشابه سال گذشته برابر است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان عنوان کرد: تعداد فوتی ناشی از تصادفات در نوروز امسال 19 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 28 نفر تلفات شاهد کاهش 32 درصدی تعداد کشته‌شدگان تصادفات رانندگی هستیم.

وی تعداد تصادفات جرحی در نوروز امسال را 95 فقره با 151 نفر مجروح اعلام و بیان کرد: در ایام نوروز سال 95 تعداد 78 فقره تصادف جرحی با 112 نفر مجروح اتفاق افتاده بود که نشان از افزایش 29 درصدی در تعداد تصادفات جرحی و رشد 35 درصدی تعداد مجروحان دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616744
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.