سومین سمینار عمومی هیات های کشتی استان لرستان، با حضور پیشکسوتان و اهالی کشتی، در سازمان ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، والیزاده مرادی رئیس هیات کشتی لرستان، از افتتاح خانه کشتی خرم آباد طی ماه جاری و افتتاح خانه کشتی بروجرد در ماه آینده خبر داد.

وی همچنین کسب 7 مدال جهانی و آسیایی،17 مدال بین المللی و 43 مدال کشوری کشتی گیران در سال 95 را از افتخارات استان برشمرد.

در این جلسه سیاست ها و برنامه های پیش رو در سال جاری اعلام شد و ضمن تقدیر از زحمات هیات های کشتی شهرستان ها، سمت های جدید در سال 96 به افراد ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، کشتی گیران پیشنهادهایی برای پیشبرد کشتی  با توجه به پتانسیل بالای کشتی این استان، هم در بحث آقایان و هم خانم ها مطرح کردند که تقویت و حمایت از باشگاه های خصوصی کشتی و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله آنها بود.

«گوش شکستگان» از نبود حمایت های بخش خصوصی و اسپانسر برای کشتی استان ابراز تاسف کردند. گلایه هایی هم مبنی بر عدم رعایت اصول در دادن امتیازات به مربیان در کلاس های مربیگری کشوری و دخالت شهرستان های میزبان در نتایج داوری وجود داشت.

 در این سمینار از حضور بانوان کشتی گیر با پوشش اسلامی در مسابقات جهانی ابراز خرسندی شد و قول هایی به بانوان برای گسترش کشتی در شهرستان های استان لرستان داده شد.

 در پایان والیزاده مرادی با توجه به افزایش کشتی گیران از 4000 به 5500 نفر، از ارگان ها و دستگاههای مختلف از جمله آموزش و پرورش برای سرمایه گذاری در کشتی دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.