به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ علی احمدی تبار جانشین فرمانده انتظامی لرستان اظهارداشت: یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در شهرستان دوره چگنی توقیف و 129 دستگاه چرخ خیاطی خارجی قاچاق کشف شد.

وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را دو میلیارد ریال  برشمرد و افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

نمایشگاه خیابانی آثار کاریکاتوریست لرستانی در خرم‎آباد برپا می‌شود

نمایشگاه خیابانی آثار کتاب ریفرم آرش فروغی، کاریکاتوریست لرستانی از 20 تا 25 فروردین‌ماه 96 در خرم‌آباد برپا می‌شود.

آرش فروغی، کاریکاتوریست لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نمایشگاه خیابانی آثار کتاب ریفرم توسط واحد تجسمی حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود:کتاب ریفرم گوشه‌ای از فعالیت 15 ساله بنده را به نمایش می‌گذارد؛ کتاب ریفرم (Reform) با تلاش حوزه هنری لرستان گردآوری‌شده و شامل 25 اثر رنگی در قطع خشتی است که توسط انتشارات سوره منتشر می‌شود.

این کاریکاتوریست لرستانی بابیان اینکه در این نمایشگاه 20 اثر از کتاب ریفرم به نمایش درمی‌آید، عنوان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 20 فروردین تا 26 فروردین‌ماه در میدان امام خمینی (ره) خرم‌آباد برپا است.

به گزارش تسنیم آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی متولد 1367 و دارای مدرک کارشناسی گرافیک است که کار کاریکاتور را از سال 83 به‌صورت مستمر و حرفه‌ای شروع کرده و در جشنواره‌های بزرگی مانند جشنواره دوسالانه طنز برزیل، فستیوال کارتونت چین، جشنواره گالاریت ایتالیا، روسیه و سوریه، جشنواره ردمن چین، جشنواره ملی حقوق بشر آمریکایی و جشنواره جهانی هولوکاست صاحب‌مقام بوده یا داوری داشته است.

این کاریکاتوریست لرستانی حدود 70 اثر در کارنامه فعالیت خود دارد که بیشتر این آثار در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی رتبه کسب کرده‌اند.

بیش از 1700 شغل توسط بهزیستی استان لرستان ایجاد شد

اسد الله حیدری مدیرکل بهزیستی استان لرستان در حاشیه دومین جلسه شورای معاونین بهزیستی لرستان به نام‌گذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهارداشت: در سال جدید تمامی همکاران با همدلی، همکاری و همت مضاعف، سعی و توان خود را در تحقق اهداف این شعار به کار ببندند.

وی با اشاره به اینکه  سال گذشته هزار و 765شغل در استان برای جامعه هدف ایجاد شد، افزود: برش کشوری ما هزار و 378 شغل بود که توانستیم، 387 شغل بیش از تعهد ایجاد کنیم که این موفقیت مرهون زحمات همکاران پرتلاش در بهزیستی لرستان است.

حیدری مدیرکل بهزیستی استان لرستان عنوان کرد: این تعداد شغل ایجادشده در سال گذشته از طریق اعطای تسهیلات خوداشتغالی، کمیسیون ماده 26، پرداخت حق بیمه کارفرمایی و خویش‌فرمایی، سرمایه کار بلاعوض ایجادشده است و امیدواریم در سال جدید با تلاش بیشتر بتوانیم خدمات مضاعفی و بهتری به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی به حذف کاغذ در صدور مأموریت‌های اداری و مرخصی کارکنان اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی صدور مأموریت و مرخصی کارکنان از طریق اتوماسیون اداری، استفاده از کاغذ را از این چرخه حذف و گامی هرچند اندک، در حفظ محیط‌زیست و صرفه‌جویی منابع برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606778
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.