به گزارش خبرنگار ایرنا علی هادی چگنی روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی کنفرانس سرمایه گذاری لرستان افزود: این دومین کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در استان است که علاوه بر سرمایه گذاران خارجی، تاکنون 15سفیر از کشورهای خارجی آمادگی خود را برای حضور در این کنفرانس اعلام کرده اند.
وی بیان کرد: استان لرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های جذب گردشگری و سرمایه گذاری زیادی است که با معرفی درست و صحیح آن می توان پای خیلی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به استان باز کرد.
چگنی با بیان اینکه این کنفرانس بهترین فرصت برای معرفی استان به سرمایه گذاران غیر بومی است، ادامه داد :هماهنگی لازم جهت پنل های علمی، تخصصی، سرمایه گذاری، معرفی فرهنگ، صنایع دستی، محصولات و تولیدات در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی برقرار خواهد شد تا نهایت استفاده از این فرصت برای معرفی استان به سرمایه گذاران به عمل آید.
وی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی، آمادگی لازم را برای میزبانی هرچه باشکوه سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید داشته باشند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه این کنفرانس بسیار متفاوت تر از کنفرانس قبلی است،بیان کرد: کنفرانس قبلی بیشتر مدعوین از لرستانی های داخل کشور و مقیم کشورهای خارجی بودند، اما این کنفرانس با حضور حداقل 15 سفیراز کشورهای خارجی و شمار زیادی از سرمایه گذاران خارجی، برگزار خواهد شد.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.