سید تقی نوربخش در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: بیمارستان نرگس دورود حدود 15 سال پیش با حضور اینجانب بهره برداری و راه اندازی شد.
وی افزود: با ارائه طرحی در خصوص توسعه بیمارستان نرگس، توسعه این مرکز تصویب و از دهه فجر 95 عملیات اجرایی آن آغاز شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: امید است با توسعه این مرکز خدمات گسترده تری به مردم شهیدپرور شهرستان دورود ارائه شود.
وی با بیان اینکه بخش عمده ای از جمعیت شهرستان دورود را نیروهای مولد تشکیل می دهد، گفت: در خصوص احداث فاز چهار سیمان دورود با صندوق توسعه ملی و بانک صنعت و معدن هماهنگی های لازم انجام می شود.
نوربخش افزود: امیدواریم در بازسازی سیمان دورود که از سال ها قبل در عرصه صنعت کشور درخشیده است سهمی داشته باشیم.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: ما به دنبال احداث کارخانه جدیدی در دورود نیستیم بلکه با توجه به عمر 60 ساله کارخانه سیمان به دنبال احداث واحد جایگزین هستیم.
مجید کیانپور سیمان دورود را یکی از قدیمی ترین صنایع کشور دانست و افزود: این کارخانه نقش قابل توجهی در توسعه شهرستان دورود دارد به همین منظور احداث فاز چهار این کارخانه یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان است.
وی اظهار کرد: در صورت تعطیلی سیمان دورود یکهزار و 500 شغل از بین می رود و مشکلات بیکاری کارگران و بیمه بیکاری آنها گریبان مسئولان را خواهد گرفت.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان نیز در این بازدید گفت: یکی از برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی توسعه بیمارستان های کوچک در شهرستان های استان است که به همین منظور طرح اورژانس بیمارستان نرگس دورود در دستور کار قرار گرفت.
امین بهاروند اعتبار اولیه برای توسعه بیمارستان نرگس دورود را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: توسعه این بیمارستان شامل احداث اورژانس است که در آینده و با ارزیابی های بیشتر این مبلغ افزایش پیدا می کند.
وی با بیان اینکه ساخت اورژانس ابتدای راه توسعه بیمارستان است، گفت: عصر امروز و در جریان بازدید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور از بیمارستان نرگس طرح افزایش تخت های بستری این مرکز مورد تأیید قرار گرفت و طرحی در این خصوص ارائه شد که به زودی بودجه ای برای آن مصوب می شود.
7268/3022
خبرنگار: میلاد باقری ** انتشار دهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.