به گزارش ایرنا سلمان خدادادی روز جمعه در آیین کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد افزود: همسان سازی حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان که به زودی اجرا می شود از دیگر مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سال جاری است.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از کارهای بزرگ کمیسیون اجتماعی مجلس، انجام آزمایش های ژنتیک قبل از ازدواج از ابتدای سال 96 با هزینه دولت است.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: تا قبل از این طرح سالانه 40 هزار معلول در کشور به خاطر مسائل ژنتیکی متولد می شدند.
وی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خدمت محرومان جامعه است و تامین اجتماعی کشور یکی از دستگاه هایی بوده که به این قشر از جامعه خدمات خوبی ارائه کرده است.
خدادادی با بیان اینکه بروجرد شهر عالم بزرگ و مرجع عالیقدر جهان شیعه آیت الله بروجردی و شهید محمد بروجردی است، اظهار کرد: بروجرد شهری آشنا در کشور بوده و از نظر فقاهت، شهادت و شجاعت دارای شهرت است.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روز جمعه در سفر به استان لرستان از بیمارستان نرگس دورود بازدید کردند و طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد را کلنگ زنی کردند.
7190/3022
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.