به گزارش ایرنا هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان با بیان اینکه در استان جلسات شورای فرهنگ عمومی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: به مدیرانی که در این جلسات غایب هستند تذکر داده می‌شود، برخی از مدیران از بخش خصوصی به صورت نمایشی حمایت می‌کنند.
به گفته وی بخش خصوصی اگر توسط دستگاه های دولتی حمایت شود، مشکلات اقتصادی در استان به وجود نمی‌آید.
بازوند با اشاره به اینکه باید به بخش خصوصی توجه ویژه شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی برخورد با بخش خصوصی را سختگیرانه نکنند، مشکل تراشی با بخش خصوصی سرمایه‌گذاران را دلسرد می‌کند.
وی گفت: استان لرستان بعد از استان های فارس و گلستان رتبه سوم پرداخت تسهیلات رونق تولید را در کشور کسب کرده است.
وی اضافه کرد: استان فارس با پنج هزار میلیاردو 570میلیون ریال، گلستان با چهارهزار میلیاردو 460میلیون ریال و استان لرستان با چهارهزارو 60 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری رتبه های اول تا سوم کشور را در ارائه تسهیلات رونق تولید به خود اختصاص داده اند.
وی گفت: تعهد لرستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید با 324 طرح چهارهزارو 50 میلیارد ریال بود که اکنون چهارهزار میلیاردو 120میلیون ریال سرمایه ‌گذاری در استان صورت گرفته است.
بازوند ادامه داد: فرهنگ کار در استان بسیار پایین است و نمی‌توانیم دنبال پیشرفت باشیم باید برای افزایش فرهنگ کار تلاش کنیم.
وی با اشاره به این که عنصر اصلی پیشرفت و توسعه، فرهنگ کار است گفت: مدیریت جهادی را باید در دستور کار قرار دهیم برای توسعه استان باید تلاش کرد اثرگذاری آن در آینده معلوم می شود چراکه توسعه پیشرفت استان با مدیریت جهادی امکان پذیر است.
3210
خبرنگار: محمد یاراحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.