فریدون گودرزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان اداره بهداشت شهرستان با دستورقضایی دادستان بروجرد به محل این کارگاه وارد شده و در بازرسی از این واحد پنج هزار کیلوگرم ترشک و لواشک نامرغوب غیر بهداشتی به همراه انواع رنگ های خوراکی غیر مجاز کشف کردند.
وی بیان کرد: در این راستا نیز2 تن دستگیر و پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع شد.
گودرزی بااشاره به اجرای طرح بسییج سلامت نوروزی ادامه داد: درراستای اجرا این طرح از ابتدای اسفند ماه جاری 2هزارو 504 مورد بازرسی از مراکزتولید وتوزیع موادغذایی انجام شده که 825کیلو گرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف، ضبط و معدوم شده است.
رئیس مرکز بهداشت بروجرد اظهار کرد: در این راستا همچنین 475 مورد بازرسی ازاماکن عمومی مانند هتل ها، آرایشگاه ها و استخرها انجام و 2استخر این شهرستان برای ارتقا سطح بهداشت تعطیل و 12 فروشنده مواد غذایی و خوراکی به دادگاه معرفی شده اند.
گودرزی با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخرسال ازمردم به ویژه کودکان خواست نکات لازم ایمنی را رعایت کرده و خانواده ها همواره موارد لازم را به فرزندان خود تذکردهند.
وی اضافه کرد: برای جلوگیری از خطرات ناشی از چهارشنبه آخر سال یک هزار بروشوردرمراکز بهداشتی درمانی و مدارس توزیع و2بیمارستان این شهرستان و پایگاه های 115 درحالت آماده باش می باشند.
7273/6052
حبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.