ناصر مرادی عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این اقدام با هدف حمایت از حقوق مردم به ویژه کارگران شهرداری و درخواست انحلال پارلمانی محلی شورای چهارم شهر بروجرد صورت گرفته است.
وی اظهارکرد: در جلسه امروز از 13 عضو شورای شهر12 عضو حاضر و منوچهر درویش بیابانی غائب بودند که از این تعداد 6 نفررأی برابقاء و 6 نفر رأی برعزل شهرداردادند و با توجه به اینکه برای عزل شهردار 9 رأی لازم است شهردار بروجرد در مسئولیت خود ابقا شد.
رئیس کمیسیون فنی تخصصی شورای شهر بروجرد بیان کرد: اگر تعداد اعضای علی‌البدل به ‌اضافه اعضای اصلی که در شورا باقی می‌مانند به دلیل استعفای مابقی از 9 تن کمتر باشد شورا رسمیت نداشته و منحل می‌شود.
مرادی اضافه کرد: با توجه به ماده 73 تشکیلات و وظایف شوراها یک یا چند نفر از اعضای شوراها هنگامی ‌که به عملکرد شهردارایراد داشته باشند می‌توانند اعتراض خود را به ‌صورت شفاهی و پس‌ ازآن به ‌صورت کتبی مطرح می کنند.
وی ادامه داد: براین اساس ناصر مرادی، روح اله نظر پور، عزیز شمسیان فر، موسی نیکوکار، مجتبی مقدسی و اشرف چگنی ازشورای اسلامی شهر بروجرد استعفا دادند.
رئیس کمیسیون فنی تخصصی شورای شهر بروجرد یاد آور شد: درخواست انحلال پارلمان محلی شورای شهر بروجرد به زودی به شورای حل اختلاف استان ارسال می‌شود و در صورت توافق با انحلال این شورا استاندار لرستان به‌ عنوان قائم ‌مقام شورای شهر، برای ادامه فعالیت این نهاد تصمیم‌ گیری خواهد کرد.
مرادی گفت: عملکرد ضعیف شورای چهارم موجب شد تا بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی از 150 میلیارد ریال به 340 میلیارد ریال و حقوق معوقه کارگران وکارکنان شهرداری از سه ماه ‌به‌ پنج ماه افزایش یابد وهمچنین اخذ تسهیلات 120 میلیارد ریالی با بازپرداخت 160 میلیارد ریالی شهرداری را با بحران جدی مواجه کرده است.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی**انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.