احمد گودرزیان روزشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ماه 95 تا 6 فروردین ماه 96 انجام می شود و باتوجه به تعطیلات نوروز داوطلبان باید ازهم اکنون برای اخذ سوء پیشینه اقدام نمایند چرا که نداشتن سوء پیشینه به معنی انصراف از ثبت نام است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد اضافه کرد: ازامروز21 تا 28 اسفند ماه داوطلبان شرکت درانتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می توانند برای اخذ سوء پیشینه اقدام نمایند که با توجه به بررسی به عمل آمده تا کنون استقبال برای گرفتن این مهم بسیار ضعیف بوده است.
گودرزیان بیان کرد: تدابیرلازم برای برگزاری پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان فراهم شده است.
وی اظهارکرد: باتوجه به اینکه درپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در روستاهای زیر 20 خانوار نیز برگزار می شود تعداد داوطلبان افزایش پیدا کرده و انتظار می رود برای جلوگیری ازازدحام برای اخذ سوء پیشینه داوطلبان ازهم اکنون اقدام نمایند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد ادامه داد: تاکنون 50 درصد از روستاهای 2 بخش مرکزی واشترینان شهرستان بروجرد دارای شورای اسلامی روستا بوده که در قانون جدید برگزاری انتخابات شوراها در 187 روستای این شهرستان با 100 هزار جمعیت برگزار می شود.
وی اظهار کرد: مهمترین هدف از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تامین سلامت انتخابات وحضور پرشور و شوق مردم درپای صندوق های اخذ رای است.
گودرزیان تاکید کرد: نامزدهای احتمالی شوراهای شهر و روستا از تبلیغات زود هنگام خودداری کرده زیرا که این اقدامات حتی قبل از اعلام تایید صلاحیت ها آنها غیرقانونی است.
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد یادآور شد: ستاد انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری بروجرد کلیه موارد تخلف اعم از تبلیغات زود هنگام و جلسات مختلف را رصد کرده و در پرونده انتخاباتی نامزدهای احتمالی ثبت و ضبط می کند.
وی افزود: دراین دور از انتخابات تعداد اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد از13تن به 9 تن کاهش می یابد.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.