به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان در آئین نمادین جشن نیکوکاری که در مدرسه توحید خرم آباد برگزار شد، گفت: همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از 14 تا 21 اسفند هر سال به عنوان هفته نیکوکاری نام گذاری شده است.
جاسم محمدی فارسانی با بیان اینکه شعار هفته نیکوکاری امسال همدلی؛ شکوه همزبانی است، افزود: هدف از برگزاری جشن های نمادین نیکوکاری در مدارس ، کمک به ایجاد فرهنگ نوع دوستی و همیاری و دستگیری از نیازمندان است.
وی اضافه کرد: با گسترش شبکه ها مجازی و وسایل ارتباطی جدید به راحتی می توان کمک های نقدی ، صدقات و انفاق های خود را بصورت الکترونیک با سرعت و اطمینان از رسیدن آنها به دست نیازمندان واقعی در اختیار کمیته امداد قرار داد.
خدانظر دریکوند ، سرپرست آموزش و پرورش استان لرستان نیز در این مراسم با تاکید بر یادگیری مهربانی ، دوستی و کمک به دیگران گفت: شادی و نشاط واقعی در زندگی زمانی حاصل می شود که بتوان آن را برای دیگران و بخصوص افراد نیازمند جامعه هم به ارمغان آورد.
وی گفت: ما ایرانی هستیم و بنا بر هویت ایرانی و بنا بر آموزه های دینی مان کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان به عنوان نمادی از اوج انسانیت در جایگاه ویژه ای برخوردار است.
14 تا 21 اسفند ماه به عنوان هفته نیکوکاری نام نهاده شده و بطورنمادین روز 18 اسفند ماه هم با عنوان روز نیکوکاری نامگذاری شده و همه ساله بطور همزمان در سراسر کشور برنامه هایی در قالب جشن های نیکوکاری برگزار می شود.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.