به گزارش ایرنا، اسد عبدالهی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: برگزاری انتخابات بزرگترین برنامه پیش روی دولت است که باید اعتماد و رضایت مردم را در برگزاری این انتخابات فراهم کنیم.
وی دومین اولویت دولت در استان لرستان و بویژه در شهرستان خرم آباد را مسئله خدمت رسانی به میهمانان نوروزی دانست و گفت: در خصوص این مهم جلسات بسیاری تشکیل شده و خواهد شد لذا تدابیر اندیشیده شده در این جلسات باید منجر به رضایت مهمانان نوروزی شود.
عبدالهی ، خرم آباد را از جمله شهرهای مهم کشور در حوزه گردشگری عنوان کرد و گفت: قرار گرفتن نام خرم آباد در بین هفت شهر برتر گردشگری کشور، اتفاق مهمی برای مردم این شهر بود اما باید در راستای حفظ و ارتقا این جایگاه تمام تلاش خود را بکار گیریم و این مهم تنها با همکاری و همدلی بین مردم و مسئولین محقق خواهد شد.
فرماندار خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله برنامه محور بودن ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت: همه دستگاه های اداری شهرستان باید تا پایان اسفند ماه امسال، برنامه مدون 6ماهه خود را به فرمانداری اعلام کنند.
وی توضیح داد: این برنامه ها میتواند شامل پیشنهادات، ایده ها، مشکلات و چالش های پیش رو دستگاه مزبور و ارائه راهکارها بوده که پس از بررسی، جهت رسیدگی دقیق، اولویت بندی خواهند شد.
عبدالهی با بیان اینکه جلسات شورای اداری شهرستان نباید رنگ وبوی تشریفاتی داشته باشد، افزود: این جلسات علاوه بر حفظ ساختار قانونی باید بعنوان یک کارگاه آموزشی نیز قلمداد شوند.
محمود آشناگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم آباد نیز در این جلسه با بیان اینکه ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا از 20 اسفندماه امسال آغاز می شود اظهار داشت: در این راستا بر اساس کد روستایی، 806 شعبه اخذ رای در شهرستان خرم آباد پیش بینی می شود.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.