به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز چهارشنبه درنشست شورای اطلاع رسانی استان البرز، افزود: دولت سه بار به این استان سفر کرده و مبلغ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته که 40 درصد آن نیز تا کنون پرداخت شده است.
وی ادامه داد: این اعتبار چهار برابر بودجه یکساله این استان است که اینها را باهدف امیدواری هرچه بیشتر مردم، باید گفت.
حقیقی اضافه کرد: با سفر دولت به استان البرز تصمیمات خوبی در حوزه محیط زیست گرفته شد که باید اطلاع رسانی شود.
حقیقی گفت: امروز با تدبیر دولت در حوزه اقتصادی شاهد آن هستیم که 540 واحد صنعتی البرز که تعطیل یا نیمه تعطیل بوده، احیاء شده و با فعال شدن آنها 10هزار شغل تثبیت شده است.
حقیقی با تاکید بر اینکه باید توفیقات دولت بیان شود، گفت:‌مردم باهوش هستند، نباید در ذهن آنها سوال ایجاد کرد چرا گفته شده که 30میلیون تومان در ورزشگاه انقلاب کرج در سفر رئیس جمهوری به البرز هزینه جایگاه شده است.
وی افزود: باید به تمام دلسوزان پاسخ داده شود، امروز شاهد آن هستیم که امام جمعه کرج محترم نیز دغدغه دارد، همه ما باید به دغدغه ایشان پاسخ بدهیم و اگر پاسخ منطقی بدهیم، امام جمعه هم دفاع می کند.
معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: امام جمعه کرج همیشه مدافع دولت و ما خدمتگزاران بوده است.
حقیقی گفت: سفر دوم رئیس جمهوری به البرز تا ساعت 2 بعدازظهر طول کشید و رئیس جمهوری ناهار میهمان استان نبود، کمترین هزینه نیز صرف شده است. اما مسئولان ذیربط باید درباره دغدغه ها پاسخ بدهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تاکید کرد: باهدف تکریم مردم باید به خیلی از سوالات پاسخ داد تا اعتماد کنند.
وی تاکید کرد: غرض های سیاسی را باید کنار بگذاریم. به انتخابات نزدیک می شویم مردم احساسی عمل نمی کنند، اینگونه نیست که مردم نزدیک انتخابات احساسی عمل کنند.
حقیقی اضافه کرد: دراین برهه مسئولیت داریم که خدشه ای به قانون وارد نشود و بر وحدت و همدلی تاکید صورت گیرد.
حقیق از حاضران در نشست خواست تا با تمام تلاش زمینه را برای ورود به انتخابات در کمال امنیت و ارامش فراهم کنند.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.