رحیم نوروزیان روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مشهد افزود: همانطور که خود در انتخابات دخالت نمی کنیم اجازه نمی دهیم دیگران هم دخالت کنند و در مقام اجرا و به عنوان متولی انتخابات بیطرفی خود را حفظ می کنیم و امانتدار هستیم.
وی راهبرد دولت را همانند انتخابات مجلس متمرکز بر عقلانیت، اعتدال، آرامش و نشاط سیاسی ذکر و بیان کرد: همه جریانهای سیاسی، مدیران و مسئولان نیز باید در این موضوع کمک کنند زیرا مردم در فضای آرام و متعادل بهتر می توانند عمل کنند.
فرماندار مشهد ادامه داد: انتخابات مساله کشور و حکمیت است و نه فقط وزارت کشور، مهمتر از انتخابات نداریم و از حق و حقوق مردم باید محافظت کرد و فصل الخطاب نیز قانون و فرمان رهبری است.
وی گفت: اگر شخصا خطا کردم و نپذیرفتم رسانه ها علنی کنند و اگر بخشداران یا معاونان نیز از مسیر خود خارج شوند و بیطرفی را نقض کنند چنانچه روز آخر انتخابات هم باشد، بر کنار می کنم.
نوروزیان در ادامه همچنین به تلاش دولت در حاشیه شهر مشهد اشاره و بیان کرد: در آسیبهای اجتماعی همه ادارات و سازمانها مسئولیت دارند و ذهن و نگاه نباید فقط متوجه بهزیستی باشد.
وی افزود: در بررسیهایی که به عمل آمده توجه ویژه ای به مسائل حاشیه شهر شده و در هر استان نیز مشخص است کدام یک از مشکلات اولویت دارد و پیگیری می شود.
فرماندار مشهد سکونت یک میلیون و 200 هزار نفر در حاشیه شهر و مشکلات آنها را نیازمند اقدام انقلابی، مناسب و جهادی ذکر و بیان کرد: اگر دیر بجنبیم با مشکلات وحشتناکی روبه رو می شویم.
وی ادامه داد: یکی از افتخارات دولت توجه به مسائل و مشکلات حاشیه شهر است و این مشکلات نیز یک شبه بوجود نیامده بلکه حاصل سالها انباشته شدن می باشد که اکنون به این صورت در آمده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مشهد نیز در ادامه این نشست گفت: دهه فجر متعلق به همه مردم و اقشار است و خروجی آن باید انسجام بخشی باشد نه مصادره یک جریان سیاسی علیه جریان دیگر و باید به بهترین شکل گرامی داشته شود.
حیدر خوش نیت افزود: بستر مردمی شدن دهه فجر را دستگاهها با فضاسازی که ایجاد می کنند و فرصت خوبی برای نهادینه سازی معارف انقلاب و ارائه دستاوردهای دولت به مردم است.
وی ادامه داد: تبیین و ترویج گفتمان و اندیشه های امام و رهبری، تقویت تعاملات قومی، بومی مخصوصا در مناطق تلفیقی و تبیین فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت و استکبارستیزی از مهمترین فعالیتهایی است که طی دهه فجر باید انجام شود.
7507/1858**خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.