به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد حسین توانایی یکشنبه در همایش انتخابات از منظر اخلاق ، حقوق و امنیت در بندرعباس به میزبانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بزرگترین منکر ، تضعیف و تخریب نظام اسلامی و بزرگترین معروف تقویت نظام اسلامی است که امروز در شبکه های ماهواره ای تخریب و سیاه نمایی می شود و اما تکنولوژی را نمی توان حذف کرد بلکه باید آن را مدیریت کرد.
وی تقویت روحیه مسئولیت پذیری اجتماعی و ترویج فرهنگ تذکر و انتقاد را از اهداف ستاد امربه معروف و نهی از منکر دانست و بیان داشت: این فریضه نه برای مچ گیری ، انتقام و تخریب از افراد است بلکه به منظور یارگیری ، اصلاح امور ، انتقاد و تکریم افراد است.
رئیس بازرسی و نظارت ستاد مرکزی امربه معروف و نهی از منکر کشور اظهارکرد: هر انسانی دارای 2 مسئولیت فردی و اجتماعی است و نباید افراد در برای مسائل اجتماعی و مدنی در کشور خاموش و بی تفاوت باشند و همه مسئولیت ها را برگردن نظام و مسئولان اجرایی بیاندازند.
حجت الاسلام توانایی در پایان باتوجه به درپیش بودن سه انتخابات مهم ریاست جمهوری ، شورای شهر و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ، از افرادی که در مناظره ها ، گفتمان ها و نشست های انتخاباتی کاندیداها شرکت می کنند ، خواست در برابر حرف هایی که از سوی شخصیت ها بازگو می شود ، بی تفاوت نباشند چرا که آبروی شهر و کشور در میان است و باید در مناظره ها حواسمان باشد.
در هرمزگان سه انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برگزار می شود که برای شوراهای روستا یکهزار و 466 و شوراهای شهر 520 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
همچنین برای انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان هرمزگان یکهزار و 986 شعبه اخذ رای و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان 377 شعبه پیش بینی شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.