علی کورانی فرروز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان بروجرد در محل فرمانداری ویژه بروجرد افزود: در برگزاری انتخابات سه اصل مهم صحت و امنیت انتخابات و همچنین مشارکت حداکثری مردم بسیارمهم وکلیدی است و همه افراد و گروه ها باید ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی این سه اصل را مورد توجه ویژه قرار دهند.
وی با تاکید براصل بی طرفی در انتخابات و مستند سازی بیان کرد: با تشکیل ستاد باید نقاط ضعف انتخابات های گذشته شناسایی و نسبت به برطرف نمودن آنها اقدام شود وهمچین نقاط قوت ها را نیز تقویت کنیم.
معاون استاندار لرستان وفرماندار ویژه بروجرد اضافه کرد: انتخابات شوراهای شهرباید به سمتی هدایت شود که افراد شایسته انتخاب شده در این راستا نیز منتخبین مردم در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا باید منافع مردم را به حزب، گروه خود ترجیح دهند.
کورانی فراظهار کرد: منتخبین مردم در شورا اسلامی شهردر برابر هر یک آرای مردم مسوول هستند و باید در راستای رفع مشکلات شهر و روستاها تلاش جدی کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد تاکید کرد: داوطلبان باید توجه داشته باشند که با ارائه برنامه ها و سخنان خود به گونه ای رفتار کنند که اعتماد مردم خدشه‎ دار نشود وزمینه حضور گسترده مردم درپای صندوق های اخذ رای فراهم شود.
کورانی فرادامه داد: انتخابات در شهرستان بروجرد همواره در فضایی مملو از آرامش، شور و نشاط انتخاباتی برگزار شده که نشان از بلوغ و شعور بالای سیاسی مردم است.
وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون همواره درهمه صحنه ها حاضر و به عنوان پشتوانه محکمی برای نظام در جهت تحقق اهداف انقلاب حرکت کرده اند و با مشارکت گسترده درهمه صحنه های انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام زده اند.
به گفته فرماندار بروجرد مردم باید در سپردن سرنوشت چهارساله شهر خود به 9 عضو شورا حساس باشند وافرادی سالم، صالح، متخصص و با تجربه را انتخاب نموده تا بتوانند مسیر توسعه و پیشرفت شهر را هموار کنند.
کورانی‎فر گفت:این شهرستان دارای سه هیات اجرایی در شهر بروجرد و اشترینان، بخش اشترینان و مرکزی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا خواهد بود که از 25تا 29 اسفند ماه تشکیل خواهند شد.
وی افزود:برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم و سرنوشت سازبوده و باید در راستای ایجاد امنیت و آرامش دربرگزاری انتخابات و صیانت از آرای مردم تلاش جدی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: تمهیدات لازم اجرایی و پشتیبانی برای قبل و بعد از برگزاری انتخابات باید توسط ستاد انتخابات درنظر گرفته شود.
فرمانداربروجرد ادامه داد:هیچ گونه اغماضی در برقراری امنیت انتخابات در کار نخواهد بود و با هرگونه قانون شکنی برخوردی قاطع خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا احمد گودرزیان به عنوان رئیس ستاد انتخابات شهرستان و حسن بلوریان به عنوان دبیر ستاد مشخص شده اند.
همچنین مسئول کمیته امنیتی، پشتیبانی، اطلاع رسانی، حقوقی و رابط سامانه اخبارانتخابات، استعلامات و فناوری اطلاعات نیز معرفی شدند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود .
شهرستان بروجرد با بیش از 400 هزار تن جمعیت در شمال لرستان واقع شده است.
شهر بروجرد دارای 9 عضو شورای اسلامی شهر وروستا است.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.