محمود ترابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات تکواندو ورودی اردوی تیم ‌ملی نوجوانان پسر روز شنبه 30 بهمن‌ماه به میزبانی خانه تکواندو کشور برگزار و در پایان نفرات اول و دوم به همراه منتخبین کادر فنی به اردوی تیم‌ ملی راه پیدا کردند.
به گفته وی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی تکواندو برای حضور در نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که یکم تا سوم اردیبهشت‌ماه به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود شرکت می ‌کنند.
رئیس اداره ورزش وجوانان بروجرد اظهار کرد: تیم ‌ملی تکواندو کشورمان درهشتمین دوره از مسابقات تکواندو در کشور چین موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا شد.
ترابی اضافه کرد: نمایندگان استان لرستان پنج نفردر این رقابت ها شرکت داشتند که اشکان زحمت کشان، امیرحسین پوریوسفی، سینا نعیمی، حسام الدین گلپا نمایندگان بروجردی در این مسابقات بودند.
وی ادامه داد: اشکان زحمت کشان تکواندو کار بروجردی با برد مقابل مدعیان صاحب عنوان جهانی و آسیایی در این دوره از سابقات به عنوان قهرمانی رسید.

*** کشتی گیر بروجردی به مقام نایب قهرمانی کشوردست یافت
رئیس اداره ورزش وجوانان بروجرد افزود: افشار رحمانی یگانه کشتی گیر نوجوان بروجردی در وزن ۴۲ کیلوگرم در مسابقات کشتی آزاد اوپن نوجوانان قهرمانی کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
ترابی با اشاره به برگزاری مسابقات پرورش اندام در بروجرد اظهار کرد: یک دوره مسابقات بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک بمناسبت گرامیداشت شهدای آتش نشان با حضور تیم های بروجرد، دورود، ازنا، الیگودرز، نهاوند، اندیمشک و جوکار همدان در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد که در پایان این مسابقات بروجرد، دورود و نهاوند به ترتیب اول تا سوم شدند.
7190/7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.