به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند روز شنبه در جلسه شورای مشارکت های مردمی شهرستان پلدختر افزود:از طریق رسانه ها از خیرین شهرستان و شهرستان های دیگر جهت کمک به نیازمندان دعوت به عمل آید.
وی گفت: در فرهنگ دینی ما کمک کردن به نیازمندان امری بی بدیل است همچنان که امام علی (ع) شبانه به فقرا و نیازمندان کمک می کرد.
وی بر شناسایی و اولویت بندی نیازهای اساسی شهرستان تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود سهم بیشتری از مشارکت های مردمی به سمت مددجویان بهزیستی هدایت شود .
معاون فرماندار پلدختر بر بر شناسایی خیرین ، استفاده از ظرفیت آنها و جذب مشارکت های مردمی تاکید کرد و گفت: طرح های بهزیستی امری ضروری است و تحقق آن نیازمند همکاری و هماهنگی سایر ادارات است .
بیرانوند خواستار برگزاری همایش خیرین شهرستان جهت جذب مشارکت های مردمی با همکاری و هماهنگی اداره بهزیستی شهرستان شد .
وی با بیان این که تشکل های مردم نهاد مسیر ارتباطی دولت و مردم هستند گفت:این تشکل ها با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تقویت شد وپیشرفت های زیادی را سر گذراند و امروزدر دولت دکتر روحانی همان اعتقاد به تشکل های مردم نهاد وجود دارد .
رئیس اداره بهزیستی پلدختر گفت: خیرین شهرستان پلدختردر رابطه با مشارکت های مردمی خوب پای کار هستند اما انتظار می رود که این مشارکت ها بیشتر شود .
برزو الیاس زاده استقلال اقتصادی جامعه هدف بهزیستی را هدف شورای مشارکت های مردمی دانست و افزود: به منظور کاهش آلام و دردهای جامعه هدف بهزیستی بایستی خیران و مشارکت دهندگان به کمک بهزیستی بشتابند و نیازهای خانواده ها را مرتفع سازند .
در ادامه از سوی اداره بهزیستی شهرستان پلدختر از 5 خیر شهرهای پلدختر و معمولان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272 / 6001
خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشاردهنده: هوشنگ بهرهی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.