شخصی به هویت معلوم در جشن عروسی با سلاح شکاری شروع به تیراندازی به صورت هوایی کرده ولی به صورت سهوی و به علت سهل انگاری اقدام به شلیک به سمت اهالی روستا کرده که باعث مجروحیت ۶ نفر از اهالی روستا به هویت های مشخص از ناحیه پا شده است.

فرمانده انتظامی دورود اعلام کرد: تیراندازی در عروسی دوباره حادثه آفرید.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، سرهنگ جمشید سیاه منصور فرمانده انتظامی دورود در این باره از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی که باعث مجروح شدن ۶ نفر شده بود در این شهرستان خبرداد.

وی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه در یکی از روستاهای اطراف دورود یک نفر اقدام به تیراندازی کرده و باعث مجروح شدن تعدادی از اهالی روستا شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سیاه منصور بیان کرد: ماموران در محل حاضر و پس از بررسی مشخص شد، شخصی به هویت معلوم در جشن عروسی با سلاح شکاری شروع به تیراندازی به صورت هوایی کرده ولی به صورت سهوی و به علت سهل انگاری اقدام به شلیک به سمت اهالی روستا کرده که باعث مجروحیت ۶ نفر از اهالی روستا به هویت های مشخص از ناحیه پا شده است.

فرمانده انتظامی دورود، در پایان با اشاره به اینکه حال عمومی مجروحان خوب است، ضمن توصیه به شهروندان که از تیراندازی در مراسم های عروسی و شادمانه خوداری کنند، گفت: پلیس با افراد خاطی برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.