رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: جامعه عشایری در بحران کرونا کمترین آسیب را داشته اند.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به اینکه جامعه عشایری در بحران کرونا کمترین آسیب را داشته اند، گفت: بسیاری از کشورها در این حادثه به زانو درآمده و اقتصادشان در حال ورشکستگی است اما به لطف خدا کشور ما این بحران را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است.

به گزارش جماران، سردار نصرت ‌الله سیف در مراسم آغاز مرحله سوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه که در محوطه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، گفت: جامعه عشایری ما با فرهنگ غنی خود در بحران کرونا کمترین آسیب را داشتند چرا که همه پروتکل های بهداشتی را به خوبی و به طور کامل رعایت کردند اما از آسیب های اقتصادی در امان نبودند که با لطف خدا و همکاری مردم و خیران ۴۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی بین آنها توزیع شد.
وی با بیان اینکه ملت ما تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردند اظهار داشت: در حالی که همه جهان با توجه به تحریمهای ظالمانه و شیوع ویروس کرونا منتظر وقوع یک حادثه سنگین در کشور بودند ما توانستیم به یک الگوی جهانی تبدیل شویم به گونه ای که بسیاری از کشورها برای مهار این بیماری به مسئولان سپاه مراجعه می‌کنند.
سردار سیف افزود: اگر امروز بر خلاف همه جهان وضعیت بورس ما در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد به این دلیل است که سیاست های ما در حادثه کرونا موفق بوده و این موفقیت مدیون رهبری های امام خامنه ای(مدظله العالی ) و همکاری بی نظیر مردم و مسئولان است.
وی گفت: بسیاری از کشورها در این حادثه به زانو درآمده و اقتصادشان در حال ورشکستگی است اما به لطف خدا کشور ما این بحران را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است.
فرمانده بسیج عشایری کشور گفت: قطعا استکبار برای ایجاد بحران های دیگر در کشور برنامه دارد لذا این حادثه می تواند به مثابه یک رزمایش مهم در جهت مقابله با بحران های بعدی نیز بشمار رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.