علی مصطفوی عصر روز سه‌شنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این بانک اطلاعاتی، زمینه جلوگیری از شیوع این بیماری بیش از پیش در استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه از شنبه هفته آینده ساعات کار ادارات در آذربایجان‌غربی به روند معمول بازمی‌گردد، اضافه کرد: افراد بیمار و افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، در این مرحله هم نباید در محل کار خود حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از هشتم تا بیستم فروردین ماه جاری گفت: از بیست و چهارم این ماه، مرحله جدیدی از مبارزه با شیوع ویروس کرونا در جامعه شروع می‌شود.

وی بیان کرد: از شنبه هفته آینده تمام مشاغل به استثنای مشاغلی که لیست آنها ارائه خواهد شد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: اصل «در خانه ماندن» باید همچنان رعایت و اطلاع رسانی شود تا مردم توجه بسیار زیادتری به این امر در روزهای آتی داشته باشند.

مصطفوی گفت: از شنبه هفته آینده ساعات کاری ادارات از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود و قرار است دو سوم کارکنان در محل کار حاضر شوند.

به گزارش ایرنا، بیماری کرونا از هشتم اسفند سال گذشته در آذربایجان‌غربی شیوع یافته است.

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز با هدف کاهش تعداد مبتلایان از هشتم فروردین آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.