رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان اینکه 62 طرح اقتصاد مقاومتی در استان لرستان پیگیری می شود، گفت: این پروژه ها پیشرفت 60 درصدی داشته اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با اشاره به پشرفت 60 درصدی طرح های اقتصاد مقاومتی این استان، گفت: 27 طرح از استان لرستان در سامانه نیپا(نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی) ثبت شده است و مابقی طرح ها نیازمند تعیین تکلیف و پیگیری مشکلاتی همچون بانک و خدمات زیرساختی بوده اند.

به گزارش جماران، سمانه حسن پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، با اشاره به پیشرفت 60 درصدی طرح های اقتصاد مقاومتی در استان لرستان، گفت: از این تعداد 83 طرح، برنامه محور بوده اند و برنامه زمان بندی، پیش بینی و برآورد اعتبار برای آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه 27 طرح از استان لرستان در سامانه نیپا(نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی) ثبت شده است، ادامه داد:‌ مابقی طرح ها نیازمند تعیین تکلیف و پیگیری مشکلاتی همچون بانک و خدمات زیرساختی بوده اند.

حسن پور با بیان اینکه 62 طرح اقتصاد مقاومتی در لرستان پیگیری می شود تصریح کرد: انتخاب طرح های اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغالزایی و دانش بنیانی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: همچنین برنامه عملیاتی توسعه چهار ساله لرستان در قالب 322 شاخص اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و با تأکید بر شاخص های اقتصادی در دست اجرا است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان افزود: ۱۰ پروژه برنامه محور اقتصاد مقاومتی استان در سیل فروردین ماه 98 خسارت شدیدی متحمل شدند و سه ایستگاه پمپاژ آب به طور کامل تخریب شد.

وی  گفت: همچنین سال گذشته مطالعه 25 طرح امکان سنجی فرصت‌ های سرمایه ‌گذاری و تعیین و ثبت 69 پروژه قابل واگذاری به شیوه مشارکت عمومی خصوصی در سامانه بازار الکترونیک طرح ‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری زیر ساختی انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1431225
  • منبع: خبرگزاری ایرنا
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.