به گزارش خبرگزاری مهر، محمود ثمینی روز دوشنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در بحث فاصله گذاری اجتماعی مردم، اصناف، بازاریان اقدامات خوبی انجام داده و قابل تقدیر است اما باید نظارت‌ها برای کاهش شیوع ویروس کرونا بیشتر شود.

وی گفت: برخی از صنوف پر ریسک با اولویت، اقدام به بازگشایی کرده اند که ضروری است پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان افزود: در برخی از شهرستان‌ها وضعیت کرونا و شیوع آن بالاست که باید توجه جدی شود.

ثمینی گفت: دستگاه‌های اداری باید مانند گذشته اقدام به فعالیت کنند تا با رعایت دستورالعمل‌ها بتوانیم شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا باشیم.

وی بیان کرد: شرایط همچنان کرونایی است و تا اعلام وضعیت سفید کامل لرستان از سوی وزارت بهداشت، باید دستورالعمل‌ها بهداشتی را رعایت کرده و فاصله گذاری‌های اجتماعی باید صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به نزدیک شدن شب‌های قدر و برگزاری مراسمات مذهبی افزود: تصمیم گیری در این خصوص در ستاد استانی کرونا اتخاذ خواهد شد.

ثمینی ادامه داد: مشخصات اموات کرونایی استان برای جلوگیری از برگزاری هر گونه تجمع باید در اختیار فرمانداری قرار گیرد همچنین باید از اجرای مراسمات ختم جدا جلوگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1428639
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.