حمید کشکولی  شامگاه چهارشنبه در ستاد مدیریت کرونا در فرمانداری الیگودرز افزود: فردا پنجشنبه تمامی آرامستانها در این شهرستان با اقدامات سختگیرانه تعطیل خواهد شد و هیچ کس اجازه ورود به این اماکن را ندارد .
وی تصریح کرد: برخی از تصمیمات در خصوص کرونا ملی است و ما دخالتی نداریم و تابع دستورات هستیم اما مصوبات شهرستانی را در حد امکان با دقت اجرا و صیانت می کنیم.
 فرماندار الیگودرز گفت: آمار کرونا در الیگودرز بسیار افزایش یافته و ما بایستی با استان مکاتبه کنیم و پیگیر برگشت قوانین سختگیرانه قبلی باشیم.
کشکولی با اشاره به عادی شدن برگزاری مراسمات عزا در الیگودرز گفت:جای تاسف دارد که برخی با خودخواهی مانع بازگشت سلامت جامعه می شوند، همچنان برابر مصوبه ستاد مدیریت کرونا از هرگونه تجمعات درمراسمهای شادی و عزا جلو گیری می شود.
وی با تقدیر از خبرنگاران الیگودرز اظهار کرد: رسانه ها در شرایط کرونا خیلی خوب عمل کردند و اکنون نیز بایستی با جدیت تمام همکاری  و مشارکت کنند و فرهنگ سازی در خصوص تصمیمات ستاد کرونا را در دستور کار قرار دهند. 
وی گفت: رسانه ها در ایجاد فرهنگ فاصله گذاری اجتماعی می توانند همچون گذشته  موثر باشند و انتظار داریم  مانند روزهای نخست با جدیت عمل کنند. 

فرماندار الیگودرز اظهار داشت: با  همکاری سپاه ۷۰ هزار ماسک و مقادیر قابل توجهی دستکش توسط فرمانداری این شهرستان تهیه و توزیع می شود و مجددا ضد عفونی گسترده سطح شهرستان توسط عوامل امدادی انجام خواهد شد.
رئیس ستاد مبارزه با کرونا در الیگودرز گفت: هر کس که با اقدامات وضع  شده در خصوص کرونا مخالفت کند و یا مانع اجرای آن شود مجرم است، مصداق جرم را انجام داده و اقدام علیه سلامت جامعه کرده است.

وی گفت: با مشارکت سپاه و کمیته امداد  ۴۶۰ خانوار آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان کمک نقدی را دریافت می کنند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) الیگودرز نیز با بیان اینکه این نهاد به بیش از ۴۰۰ خانواده آسیب دیده کرونا مساعدت مالی کرده است افزود: روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم در این شهرستان تهیه و توزیع می می شود.
 بهروز ماهرو بختیاری با اشاره به اینکه نیازمند کمک‌ و یاری خیران هستیم اظهار داشت: از طریق بنیاد مستضعفان به خانواده فوتی های کرونا ۱۰ میلیون تومان و مددجویان ۴ میلیون تومان اهدا می شود .
رییس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی الیگودرز نیز گفت: در جلسات گذشته مصوبه شد اداره متوفیات شهرداری در خصوص مبارزه با کرونا تعهد نامه از صاحبان متوفی بگیرد اما این مصوبه اجرایی نشد.
حبیب جمشیدی گفت: برخی خدمات کامپیوتری الیگودرز مصوبات را رعایت نمی کنند که بایستی با آنها برخورد قانونی شود.
به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۰۱۶۵۰در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶۴۱۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.