گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش حاکی است که این نمایشگاه از امروز سه شنبه در مجتمع فرهنگی هنری معراج این اداره تا پایان هفته وحدت دایر است.
بهرام خوشحال رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش از نمایش 30 اثر از محمد رضا بایرامی از هنرمندان هنرهای تجسمی این شهرستان در این نمایشگاه خبر داد.
وی گفت: بایرامی متولد سال 1367 و از سال 1392 در زمینه گرافیک و تصویر سازی فعالیت و در نمایشگاه های متعدد گروهی شرکت کرده و نمایشگاه های متعدد انفرادی را تشکیل داده است.
وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تالش به منظور بزرگداشت اعیاد یاد شده و هفته وحدت، برنامه هایی نظیر جنگ شادی، مسابقه فرهنگی طلوع نور، محافل انس با قرآن با حضور قاریان اهل تسنن و تشیع، جشن وحدت، مولودی خوانی و شعرخوانی را در بخش های تابعه این شهرستان برگزار می کند.
12 تا 17 ربیع الاول معادل 29 آبان تا چهارم آذر ماه به مناسبت ایام سالروز ولادت حضرت محمد (ص) هفته وحدت مسلمانان است.

** سپاه تالش 12 واحد مسکن محرومان را در حال ساخت دارد
فرمانده سپاه ناحیه تالش گفت: 12 واحد مسکونی محرومان توسط این نهاد در حال ساخت است و تاکنون 73 واحد تکمیل و تحویل شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار جهانبخش عزیزی روز سه شنبه در نشست خبری در سپاه ناحیه تالش افزود: سپاه برای محرومان جامعه قدم های بزرگی برداشته و همت و همکاری خیران برای تسریع خدمات لازم است.
وی بیان کرد: محور برنامه های هفته بسیج امسال، بسیج و محرومیت زدایی است و تقارن با هفته وحدت، بر حذابیت آن افزوده و باید از این فرصت برای خدمات بهتر و بیشتر به جامعه استفاده شود.
وی دیدار اعضای ستاد بسیج با امام جمعه و خانواده معظم شهدا، رژه خودرویی و موتوری، جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، کارگاه آموزش ازدواج سالم، خدمات پزشکی رایگان، افتتاح ساختمان پایگاه شهدای شیرآباد، نمایشگاه عکس و کتاب، کارگاه آموزش هادیان سیاسی، مسابقه ورزشی دو میدانی و اجتماع بزرگ بسیجیان را از برنامه های هفته بسیج در تالش عنوان کرد.
هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز می شود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.