مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ایلام در این آیین بزرگداشت هنرمندان را از برنامه‌های در دست اجرا و مهم این مرکز برشمرد و گفت: پاسداشت هنرمندان احترام به هنر و جامعه هنرمندان است.

محمدعلی قاسمی افزود: هنرمندانی که با علاقه و عشق در حوزه‌های مختلف به تولید اثر می‌پردازند، آثار آنها  بسیار ارزشمند بوده و باید تکریم شوند. 

این آیین با همکاری حوزه‌ی هنری استان ایلام، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

شکرالله شیرخانی از هنرمندان و اساتید بزرگ حوزه هنرهای تجسمی و مجسمه‌ساز استان است که تندیس بسیاری از مفاخر ایران زمین که در میادین و اماکن مختلف استان وجود دارد توسط این هنرمند ساخته شده است.

شکرالله شیرخانی در سال ۱۳۴۹ در خانواده ای هنرمند در شهر ایلام متولد شد و از دوران کودکی روحش با هنر عجین و به نقاشی و طراحی  می پرداخت.

پس از پایان تحصیلات دبیرستان در سال ۷۲ وارد دانشگاه گرگان در رشته مهندسی منابع طبیعی شد و در کنار تحصیل نقاشی را نیز دنبال کرد.

وی در نمایشگاه‌های گوناگون جمعی و انفرادی شرکت و چندین اثر هنری نقاشی و مجسمه‌سازی خلق کرده است و هم اکنون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.