به گزارش خبرنگار مهر، صارم رضایی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی رغم وضعیت وجود ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با هدف نهادینه سازی مشارکت اعضا و داوطلبان فعال در هلال احمر و فراهم کردن حضور حداکثری و مؤثر آنها در ارکان تصمیم گیری جمعیت همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخابات مجامع هلال احمر در روز بیست و سوم خردادماه سالجاری در شهرستان‌هایی که شعب هلال احمر در آنها دایر و فعال است برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تمام اعضا و داوطلبان فعال عضو جمعیت هلال احمر استان که واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند، می‌توانند با حضور در شعب اخد رأی شورای اجرایی و بازرسین هلال احمر استان را در شهرستان‌های تابعه در انتخابات مشارکت کنند.

رضایی به قوانین و مقررات برگزاری این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و اساسنامه و اصول بنیادین جمعیت هلال احمر از شرایط عمومی است که در کنار داشتن شرایط اختصاصی جهت عضویت در شورای اجرایی و یا بازرس هلال احمر نیاز است.

وی بیان کرد: واجدین شرایط می‌توانند از روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مدت ۷ روز با در دست داشتن تمامی مدارک با مراجعه به شعب هلال احمر شهرستان‌های استان برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1423538
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.