به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کردستان, محمدباقر محمدی در این خصوص گفت: با توجه به برگزاری مرحله اول پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، کلیه داوطلبان و اعضای فعال واجد شرایط جمعیت هلال احمر استان می توانند در صورت تمایل برای عضویت در شورای اجرایی و بازرسی, تا تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب جمعیت در شهرستان های تابعه استان ضمن اعلام نامزدی خود مدارک لازم را به ستاد اجرایی انتخابات شهرستان ارائه کنند.

وی افزود: محور تمامی فعالیت ها و برنامه های جمعیت هلال احمر داوطلبان هستند و بر همین اساس انتخابات مجامع کانال مناسبی برای تعین نقش تصمیم سازی داوطلبان شاخص برای جمعیت هلال احمراست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر چهار سال یک بار بصورت سراسری در شهرستان های کل کشور صورت گرفته که طی آن و چند مرحله انتخابات اعضاء شورای اجرایی شهرستان ها, هیات مدیره استان ها و اعضاء شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور انتخاب می شوند.

محمدی یادآور شد: شرایط اختصاصی و عمومی لازم برای انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان در فراخوان آمده است و داوطلبان می توانند با توجه به شرایط خود در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.