به گزارش خبرنگار مهر، احمد گودرزیان روز چهارشنبه در کارگروه اجتماعی ویژه مقابله با شیوع کرونا در محل فرمانداری بروجرد گفت: در مدت شیوع ویروس کرونا تا کنون مواد ضدعفونی توسط کارخانجات بزرگ بروجرد تهیه شده است.

وی تصریح کرد: از همان ابتدا با تشکیل گروهی از خیرین توسط شرکت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بروجرد مبالغ خوبی در زمینه تجهیزات پزشکی جمع آوری شده است و در این ارتباط با خیرین تهرانی بیشترین رایزنی‌ها انجام شده است.

گودرزیان با بیان اینکه تا کنون ۳۵ هزار عدد ماسک در بروجرد تولید و توزیع شده است، ادامه داد: همچنین از طرف واحدهای تولیدی بروجرد تعداد ۵۵ هزار ماسک به صورت رایگان توزیع شده است.

به گفته وی، ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضد عفونی توسط آتش نشانی تهیه و توسط گروه‌های جهادی برای گندزدایی محلات و منازلی که دارای مبتلا به بیماری بودند، استفاده شده است.

عرفان نماینده جهادگران شهرستان بروجرد نیز در این جلسه گفت: ۳۰ گروه جهادی در قالب ۶۰ اکیپ گندزدایی معابر و خیابان‌ها را بر عهده داشتند که این مهم با همکاری ارتش و سپاه انجام شده است.

وی افزود: در این مدت ۵۰۰۰ بسته حمایتی به صورت معیشتی و نقدی در بین نیازمندان توزیع شده و ۴۰۰ تُن محلول ضدعفونی کننده نیز برای گندزدایی تهیه و توزیع شده است.

نماینده جهادگران شهرستان بروجرد یادآور شد: با همت گروه‌های جهادی و هیأت‌ها کار تولید یک میلیون ماسک فیلتردار در بروجرد آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.