به گزارش خبرنگار مهر، میرزا محمد مرادی روز چهارشنبه در جلسه ستاد برداشت گندم شهرستان پلدختر اظهار داشت: پیش بینی می‌شود در سال زراعی جاری در صورت بارش‌های مفید و مؤثر از ۱۰ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در این شهرستان ۲۰ هزار تن گندم برداشت شود.

وی افزود: سطح زیر کشت محصولات زراعی این شهرستان در سال ۹۹-۹۸ حدود ۲۰ هزار و ۵۷۵ هکتار است که از این تعداد ۱۳ هزار هکتار گندم دیم و ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار آبی است.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر گفت: ۲۰ هکتار جو آبی، پنج هزار هکتار جو دیم و همچنین ۵۵ هکتار کشت کلزا آبی از جمله محصولات زراعی امسال در شهرستان پلدختر است.

مرادی افزود: امسال شهرستان پلدختر برای برداشت محصولات زراعی به ۱۴۰ دستگاه کمباین نیاز دارد که ۱۳ دستگاه آن بومی و مابقی مهاجر هستند.

وی یادآورشد: پنج اکیپ برداشت در سال زراعی جاری کار نظارت بر جلوگیری از ریزش کمباین‌ها را در سطح شهرستان پلدختر به عهده دارند.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر با بیان اینکه پنج کمیسیون خرید کار خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان را در پلدختر به عهده دارند، تصریح کرد: ۲ اکیپ نیز کار معاینه فنی کمباین‌ها را در بخش مرکزی پلدختر و معمولان انجام می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.