به گزارش خبرگزاری مهر، به همت اداره کل نوسازی مدارس لرستان مدرسه ۱۲ کلاسه شهرستان ازنا با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان در مراسم کلنگ زنی این پروژه اظهار داشت: مدرسه ۱۲ کلاسه ازنا که امروز کلنگ آن به زمین زده شد، در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر و با زیر بنای آموزشی یک هزار و ۹۹۲ متر مربع و با اعتبار ۷ میلیارد تومان توسط نوسازی مدارس ساخته خواهد.

امیر غفوری نژاد گفت: هم اکنون ۱۲ پروژه آموزشی با ۵۰ کلاس درس و با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان ازنا توسط نوسازی مدارس لرستان در حال اجرا هستند.

وی در بحث استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس ازنا گفت: از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ بیش از ۵۰ مدرسه با ۳۴۳ کلاس درس به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز شده اند اما تنها در سال گذشته، ۲۳ مدرسه با ۱۰۸ کلاس درس و با اعتبار کلی ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز شدند.

همچنین روز چهارشنبه در مراسمی به همت اداره کل نوسازی مدارس لرستان و با مشارکت بنیاد یاوری، مدرسه ۶ کلاسه شهرستان دوره چگنی کلنگ زنی شد.

غفوری نژاد سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان در این مراسم نیز اظهار داشت: این واحد آموزشی با مشارکت بنیاد یاوری در زمینی به مساحت ۴۸۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد.

وی بیان کرد: اداره کل نوسازی مدارس لرستان، هم اکنون ۱۳ پروژه آموزشی و یک استخر با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان را در شهرستان چگنی در دست ساخت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.