امیر غفوری نژاد روز چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی  مدرسه ۱۲ کلاسه شهرستان ازنا  افزود: این مدرسه  با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان در زمینی به مساحت  سه هزار و ۲۰۰ متر و با زیر بنای آموزشی یکهزار و ۹۹۲ متر مربع ساخته خواهد شد.

وی اظهار داشت : هم اکنون۱۲ واحد آموزشی با ۵۰ کلاس درس و با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان ازنا توسط نوسازی مدارس لرستان در حال اجرا هستند.

وی در بحث استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس ازنا گفت: از سال ۹ ۲ تا ۹۷بیش از ۵۰ مدرسه با ۳۴۳ کلاس درس به سیستم های گرمایشی استاندارد مجهز شدند اما تنها در سال ۹۸  ۲۳ مدرسه با ۱۰۸ کلاس درس و با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سیستم های گرمایشی استاندارد مجهز شدند.

‍ ‍غفوری نژاد همچنین در مراسم کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه دوره چگنی اظهار داشت: این واحد آموزشی با مشارکت بنیاد یاوری در زمینی به مساحت ۴۸۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد.

وی بیان کرد: اداره کل نوسازی مدارس لرستان هم اکنون ۱۳ پروژه آموزشی و یک استخر با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان را در شهرستان چگنی در دست ساخت دارد.

غفوری نژاد یادآور شد: اکنون ۲۷۰ پروژه آموزشی، تربیتی و با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در لرستان در حال احداث است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.