حمید کشکولی روز چهارشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری ایرنا لرستان در دفتر فرماندار افزود: خبرگزاری ایرنا به عنوان بازوی رسانه ای دولت در همه زمینه ها کمک حال دولت بوده و در بحث کرونا نیز در الیگودرز و استان خوش درخشیده است.
وی تصریح کرد: اصحاب رسانه شهرستان با پشتکار تمام در آگاه سازی مردم از خطرات کرونا و کاهش بیماری در الیگودرز نقش بی بدیلی را ایفا کردند.
وی اظهار داشت: کرونا هنوز از شهرستان ریشه کن نشده و رسانه ها بایستی همچنان ما را یاری کنند.
وی گفت: خوشبختانه مردم شهرستان الیگودرز از سطح آگاهی اجتماعی بالایی برخوردار هستند و همین امر هم منجر به توجه آنها به گفته های مسئولان  و رسانه ها شد و شرایط شهرستان ما نسبت به بسیاری از شهرستانهای کشور وضعیت مناسب تری دارد.
کشکولی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد اصناف و کسبه الیگودرز در مساله کرونا منظم و تابع قوانین بودند و حتی برخی داوطلبانه اقدام به تعطیلی صنف خود کردند که قدردان آنها هستیم.
فرماندار الیگودرز افزود: با پیگیری های نماینده شهرستان توانستیم تعداد آزمایشگاه های تشخیص کرونا را بالا ببریم که این موضوع منجر به نمونه گیری بیشتر و تسریع در روند تشخیص و درمان مبتلایان شد.
کشکولی با بیان اینکه درحال حاضر هیچ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای الیگودرز بستری نیست افزود: دراین شهرستان اوضاع به خوبی کنترل شد و با تلاش کادر درمان ۲۱۵ نفر بهبودی کامل یافتند.
وی تصریح کرد:برخی آداب و رسوم مردم الیگودرز به گونه ای بود که برای ما مشکل ساز می شد اما مردم شهرستان خیلی خوب رعایت کرده و مراسمات خود را لغو کردند.
وی افزود: اوایل شیوع کرونا در شهرهای استان، وضعیت الیگودرز سفید بود اما برخی اتفاقات منجر به افزایش امار شد که مجددا توانستیم کنترل کرده و آمار مبتلایان را کاهش دهیم.
رییس خبرگزاری ایرنا استان لرستان نیز در این نشست گفت: فرماندار شهرستان الیگودرز از جمله مدیران موفق در مقابله با کرونا بود که آمار و اطلاعات موجود بیانگر این مساله است.
محمد علیدوستی افزود: برخی برخوردهای موردی اما قاطع ستاد مبارزه با کرونا در الیگودرز قابل تحسین است و همان برخوردها موجب کنترل بهتر اوضاع در الیگودرز شد.
وی تصریح کرد: خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه دولت ضمن انتشار واقعیتها در همه زمینه ها حامی مسئولان بوده و از اقدام و عملکرد موفق تمامی نهادها و ارگانها حمایت کرده است.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت استان موفق عمل کرد اظهار داشت: مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی از استانداران سراسر کشور بخاطر عملکرد مثبت قدردانی کرده است .
 وی تصریح کرد: متاسفانه برخی مشکلات مصاعف شده است و اگر مدیران با وجود مسائل و دغدغه های بسیار موفق عمل کنند شایسته تقدیر هستند.
وی گفت: ایرنا در شهرستان الیگودرز با تمام توان اخبار مربوط به دولت را رصد و پیگیری خواهد کرد و در همه زمینه ها حامی تیم اجرایی مدیریت ارشد استان در این شهرستان خواهد بود.
الیگودرز در شرق لرستان قراردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.