سجاد بهمئی جمعه در جمع خبرنگاران در محل بسیج رسانه استان با بیان اینکه فعالیت شبانه روزی خبرنگاران در این بحران باعث افزایش امید و اطلاعات عمومی و بهداشتی و تسهیل در ارائه خدمات شده است، اظهار داشت: کمیته‌ای در رزمایش کمک مومنانه به نام «رسانه و اطلاع رسانی» تعریف شده است که با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری شور رسانه ای را به نمایش می‌گذارند.
وی ادامه داد: خبرنگاران، عکاسان و سایر اصحاب رسانه در این پویش با ثبت و انعکاس صحنه‌های ایثار، همدلی مردم و خدمت صادقانه موجب اعتمادسازی جامعه به رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری خواهند شد.
بهمئی گفت: رسانه‌های فعال استان به ویژه خبرنگاران جهادی از زمان شروع بحران کرونا هم پا و در کنار جهادگران درمان و نیروهای جهادی سپاه، بسیج و دیگر فعالان توانستند زیباترین صحنه‌ها را در بدترین بحران به ثبت برسانند.
رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان بیان کرد: فعالان رسانه‌ای استان در این پویش، سوژه‌های خبری و گزارش‌های مطلوبی با هوشمندی و دقت نظر بالا در حوزه‌های مختلف به نمایش می‌گذارند که نشان‌دهنده همدلی، اتحاد و کمک‌های مومنانه مردم خوزستان است.
وی بااشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت : رزمایش «کمک مومنانه» با هدف کمک‌رسانی به اقشار آسیب ‌پذیر در بحران ویروس کرونا به صورت ملی در حال اجرا است.
بهمئی با بیان اینکه رسانه‌ها با ایجاد شور رسانه‌ای کمک‌های مومنانه خود را به نمایش در آورند، گفت: پویش رسانه‌ای «رزمایش کمک مومنانه» توسط بسیجیان فعال رسانه استان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد. هم اکنون تقریبا همه مجموعه‌های اجرایی، اداری و فرهنگی، عملیاتی و خدمات عمومی و درمانی خوزستان درگیر پیشگیری و درمان بیماری کرونا هستند و شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر گذاشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.