به گزارش ایرنا در این پیام آمده است: واجبات مسلّم بر هر فرد مؤمن لزوم انجام کار برای تأمین زندگی خود و خانواده است.

این پیام می افزاید: کار عبادت است و پیامبر اسلام که بر دست کارگر بوسه می‌زند، در این زمینه می‌فرماید: «عبادت هفت جزء دارد که با فضیلت ترین و ارزشمندترین جزء آن کسب درآمد حلال است».
در این پیام گفته شده: در شرایطی که توسعه اقتصادی از مهمترین مسائل موجود کشور است، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور مشغول به فعالیت هستند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند.

این پیام اضافه می کند: سرمایه انسانی، که بخش اعظم آن ‌را کارگران بخش‌های مختلف اقتصاد تشکیل می‌دهد، می‌تواند موجبات رشد هر اقتصادی را فراهم کند. در سایه همین ظرفیت‌هاست که تحقق جهش تولید و در نهایت اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود.
در ادامه آمده است: برخود لازم می دانم ضمن عرض خسته نباشید به کلیه زحمتکشان این عرصه، فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به جامعه کارگری کشورمان به‌خصوص کارگران زحمت کش و پرتلاش استان و خانواده‌های معزز آنان تبریک عرض کنم.
این پیام می افزاید: از سوی دیگر، در آستانه روز معلم هستیم که ارزش والای این قشر بزرگ بر کسی پوشیده نیست. تقدیر از معلم، تقدیر از جایگاه بلند دانش و اندیشه است که محصول آن خردورزی و آموزه‌های اخلاقی است و راه رسیدن به آن از میان دستان معلمان که دلسوز و عاشق هستند می‌گذرد. نتیجه زحمات معلمان پیشرفت جامعه است و به همین خاطر هیچ‌ مقامی بالاتر از مقام معلم نیست.
در ادامه پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، به تمام معلمان و جهاگران عرصه علم که قدم در راه انبیا و پیامبران گذاشته‌اند، درود می‌فرستم و برای آنان و خانواده‌های‌شان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.