به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه سه شنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش لرستان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری گفت: ایام شهادت این استاد بزرگوار به عنوان هفته معلم نامگذاری شده که این هفته را خدمت همه معلمان تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: در این سال‌ها دولت کارهای خوبی را در رابطه با بهبود وضعیت معلمین انجام داده، هرچند با آنچه که نیاز و لازم است فاصله زیادی دارد ولی اقدامات خوبی شکل گرفته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه امروز جلسه شواری آموزش و پرورش را به همین مناسبت برگزار کردیم، تصریح کرد: موضوعات دیگری در رابطه با بخشی از املاک آموزش و پرورش لرستان که در اختیار سایر دستگاه‌ها بود مورد بحث قرار گرفت که یک زمانی مشخص شد تا تعیین تکلیف شوند.

خادمی با تاکید بر اینکه موضوع شبکه شاد از دیگر دستورکارهای این شورا بود که باید سعی کنیم دسترسی دانش آموزان را به شبکه شاد افزایش دهیم، افزود: دو مشکل دسترسی به اینترنت و سرعت آن و داشتن ابزار لازم برای استفاده در این رابطه وجود دارد.

وی یادآور شد: گوشی یا تبلت در برخی مناطق به ویژه مناطق روستایی و عشایری به دلیل ضعف مالی کم است، لذا قرار شد پیگیری‌هایی شود که مشکلات دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد را حل کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.