به گزارش خبرنگار مهر حسن رضائیان امروز سه شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان پلدختر، اظهار داشت: پیگیری می‌شود، ساختمان قدیم بهزیستی این شهرستان که پاتوق معتادان و به معضلی تبدیل شده ظرف یک هفته با اخذ مجوز از استان، تخریب شود.

وی، افزود: سالن ورزشی روستای «مورانی» که مشکل راه دسترسی دارد، باید ظرف ۱۰ روز تعیین تکلیف و رفع مشکل شود.

راه ارتباطی روستای «پران پرویز» احداث شود

فرماندار پلدختر، گفت: باید در شرایط کنونی حاکم بر جامعه، همه مسئولان با صداقت و دلسوزی در راستای رفع نواقص ناشی از سیلاب همت کنند، تا مشکلات و دغدغه‌های مردم در بستری از امنیت و آرامش کاهش یابد.

رضائیان، رشد تعالی شهرستان را مسئله مدنظر مسئولان دانست و افزود: برای رفع مشکلات زیرساختی ناشی از سیل در شهرستان پلدختر که دغدغه جدی است از جمله کشاورزی تلاش بیشتری شود.

وی، یادآور شد: با توجه به اینکه در شهرستان، صنعتی وجود ندارد و فرصت‌های شغلی کمتر است تلاش شود تا پایان سال ۹۹ ایستگاه‌های پمپاژ در راستای بهره مندی مردم، شهرستان راه اندازی شوند.

فرماندار پلدختر، افزود: تاکنون اقدام‌های خوبی در زمینه گازرسانی، بازسازی زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان صورت گرفته، پل‌ها و راه‌های روستایی تخریب شده که دغدغه مردم بوده، مشکل آن برطرف شده است.

رضائیان، گفت: تلاش شود راه ارتباطی روستای «پران پرویز» نیز در جهت رفع دغدغه مردم تا پایان سال جاری آماده استفاده شود.

برگزاری مطلوب رزمایش مواسات و همدلی در پلدختر

وی، افزود: مبلغ قابل توجهی برای بازسازی جاده دسترسی پلدختر- خرم آباد به عنوان پروژه اصلی رقم خورده و انعقاد قرارداد شده است.

فرماندار پلدختر، به موضوع کرونا اشاره کرد و یادآور شد: این بحث در استان خوب مدیریت شده و چند روز است که شیوع این بیماری در پلدختر ثابت مانده، با این وجود برخی شهروندان از این ویروس آسیب‌دیده یا به آنها خسارت وارد شده و متضرر شدند.

رضائیان با اشاره به خسارت به کسب و کارهای مردم، افزود: در این راستا سپاه پاسداران و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدامات خوبی برای کمک به قشر آسیب پذیر از کرونا انجام دادند.

وی، افزود: باید برای کمک به برادران دینی و هم نوع خود که بر اثر کرونا متحمل ضرر و زیان شدند، همه دلسوزان وارد عمل شده و جامعه هدف شناسایی شوند.

فرماندار پلدختر، اقدام‌ات شهرستان پلدختر را در برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: شهرستان پلدختر در این رابطه در عمل به رسالت و وظیفه خود سرافراز بوده و باید همه ادارات بتوانند در حد مبلغ تعریف شده نسبت به این امر خداپسندانه اقدام و به یاری و دستگیری از کسانی که آسیب دیده‌اند بشتابند.

رضائیان، به مشکلات و معضلات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مواد مخدر یک ناهنجاری در جامعه و یکی از مهم‌ترین و جدی ترین آسیب‌ها و تهدیدات است که زیبنده نظام نیست و در پلدختر نیز برخی خرده فروشی‌ها وجود دارد که در شأن و منزلت شهرستان نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1420693
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.