به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز شنبه در رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» لرستان در سخنانی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: عظمت، فضیلت، برکت و مغفرت ماه رمضان به خاطر نزول حقیقت قرآن است.

وی با اشاره به تاکید قرآن بر انفاق، مواسات و ایثار، گفت: امام حسن (ع) مصداق همین انفاق، مواسات و ایثار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امام علی (ع) در قله نیکوکاران بوده است و ما در عمل ایشان مواسات، انفاق و ایثار را مشاهده می‌کنیم، افزود: ما هم که شیعه امام علی (ع) هستیم همین مشی و رویه را باید ادامه بدهیم و در رسیدگی به محرومان و نیازمندان همه همت خود را به کار بگیریم.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه امام (ره) فرمودند که ارزش و هویت ما به میزان خدمتی است که به مردم ارائه می‌دهیم، عنوان کرد: ما خدمتگزاران مردم هستیم و ارزش، شخصیت و هویت ما چیزی غیر از خدمت به مردم و محرومان نیست.

وی با بیان اینکه از همه گروههای جهادی، جوانان انقلابی، مردم از هر طبقه باید تقدیر و تشکر کرد که پیدا و پنهان، در روز و شب و… افتخار آفریدند و این مدال از آن مردم و ملت است، افزود: در ساماندهی این امر خیر و خداپسندانه که از زبان مبارک ولی امر مسلمین در نیمه شعبان جاری شد، باید از قرارگاه رزمایش مؤمنین و مواسات و ستاد مشارکت‌های مردمی تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شناسایی جامعه هدف و رساندن بسته‌های معیشتی به صورت کریمانه به دست نیازمندان از سوی این قرار گاه و ستاد، بیان داشت: در این راستا از سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دستگاه‌های مختلف، هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های مساجد و… در این راستا تقدیر و تشکر را دارم، اما این مدال افتخار از آن ملت است.

حجت الاسلام شاهرخی، بر ضرورت استمرار این کمک‌ها از سوی همه با هماهنگی ستاد مشارکت‌های مردمی تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.