حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز شنبه در آئین افتتاح رزمایش کمک مومنانه بسیج در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: همه ما موظفیم راه ائمه اطهار(ع) را در کمک به مستمندان ادامه دهیم.
وی ادامه داد: اگر انگشتر را در حین نماز از انگشت امیرالمومنین(ع) خارج کردند یعنی اینکه هیچ نیازمندی در هیچ شرایطی نباید بدون پاسخ بماند وگرنه حضرت به راحتی میتوانستند اجازه این حرکت را ندهند، از همین رو بود که آیه ولایت نازل شد.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: لازم است از همه گروه های جهادی و مردم انقلابی کمال تشکر را داشته باشم، کسانی که پیدا و پنهان و در روز و شب افتخار آفریدند و امروز اگر موفقیتی حاصل شده، مدال افتخار آن متعلق به ملت است.
وی با بیان اینکه در ساماندهی کمک ها و شناسایی جامعه هدف قرارگاه رزمایش مومنین و ستاد مشارکت های مردمی و همه ارگانهای دولتی زحمات بسیاری کشیدند اظهار داشت: نتیجه این تلاش ها بوجود آمدن چنین صحنه های مبارک و بیادماندنی است لذا امیدوارم بتوانیم با همکاری همه مردم در همه عرصه ها شاهد خلق چنین صحنه هایی باشیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان گفت: در کمک رسانی به نیازمندان میشود مستقلانه هم عمل کرد اما بهتر است که قبل از آن با ستاد مشارکت های مردمی هماهنگ شود تا مبادا کسی از قلم بیفتد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.