فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) روز شنبه در آئین افتتاح رزمایش کمک مومنانه بسیج در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: بر این اساس از امروز ۱۴ هزار بسته معیشتی و ۶ هزار بسته نقدی با حمایت استانداری لرستان و کمیته امداد امام(ره) در بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.
سردار مرتضی کشکولی افزود: پیش از آغاز این رزمایش نیز به علت مشکلات پیش آمده در اثر شیوع ویروس کرونا ۳۰ هزار و ۶۶۸ بسته غذایی شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ، ماکارونی، رب گوجه، خرما و روغن به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در استان توزیع شد.
وی از تهیه بانک اطلاعاتی خانواده های آسیب دیده ناشی از کرونا اشاره کرد و گفت: آمار این خانواده ها توسط پایگاه مقاومت محلات و با ثبت کد ملی تهیه شده بنابراین توصیه می کنیم افراد و یا دستگاه هایی که قصد کمک رسانی به نیازمندان را دارند از این بانک اطلاعاتی سپاه استفاده کنند تا کمک به خانواده های واقعی برسد.
وی افزود: تهیه و توزیع ۴۵۰ هزار وعده غذای گرم نیز برای ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در چندین مرحله در دست اقدام است که با این میزان ۴۴ درصد جامعه هدف پوشش داده می شود.
سردار کشکولی گفت: امروز بیش از ۴هزار و ۵۷۴ بسته در خرم‌آباد توزیع خواهد شد که ۷۵ درصد آن در اختیار کسبه قرار داده می شود.
وی در پایان اظهار داشت: بسته های اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز به مقصد لرستان در راه است که آنها را برای توزیع در مرحله دوم رزمایش در نظر گرفته ایم. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.