سید موسی خادمی روز سه شنبه در سخنانی اظهار داشت: از تمام مردم بخصوص کسبه، کارکنان دولت، کارگران، کشاورزان، روحانیون، بسیجیان، نیروهای جهادی و همه افرادی که برای رعایت موازین طرح فاصله ‌گذاری اجتماعی همراهی داشتند قدردانی می شود.

وی گفت: از هفته پیش رو تقریباً تمامی محدودیت ها برای اصناف برداشته شده و  هم اکنون وارد فاز فاصله‌گذاری هوشمند شده‌ایم این بدان معنا نیست که دولت محدودیت‌های قانونی بگذارد و از طریق نیروی انتظامی ورود، خروج، ساعات فعالیت و بستن بازار، اعمال محدودیت کند بلکه مردم باید خودشان این موضوع را رعایت کنند.

وی ادامه داد: رعایت فاصله گذاری هوشمند، فرایندی است که انتظار داریم مردم لرستان آن را به درستی انجام دهند کسبه نیز این موضوع را حتماً رعایت کنند زیرا در مقابل مشتری خود مسئولیت دارند.

استاندار لرستان گفت: خوشبختانه با رعایت فاصله اجتماعی و همراهی مردم  تا حدود زیادی بیماری کرونا در شهرستان الشتر، کنترل و مهار شده است و اگر مردم به همین روش ادامه دهند  امیدواریم که در آنجا هیچ موردی نداشته باشیم و این نمونه بارزی از همکاری است که واقعاً جای تقدیر دارد.

خادمی اضافه کرد: متاسفانه علائمی در شهرستانهای خرم‌آباد و بروجرد مشهود است که لزوم رعایت بیشتر مراقبت ها را ایجاب می‌کند و در غیر این صورت ممکن است دچار مشکلاتی شویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.