علی ملکی امروز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به پایان مهلت مقرر یک هفته‌ای دریافت کد رهگیری از سوی بازاریان و اصنافی که در لیست شغل‌های کم‌خطر و مجاز به بازگشایی محل کسب هستند، از امروز بازرسان این واحد با مراجعه و بازرسی واحدهای صنفی فعال نسبت به توقف فعالیت صاحبان واحدهای صنفی فاقد کد رهگیری اقدام خواهند کرد.

وی از برخورد با بازاریان خاطی و بی‌توجه به پروتکل‌های مربوط به پیشگیری از کرونا در خلخال خبر داد و گفت: علاوه بر پلمب محل کسب واحدهای صنفی فاقد کد رهگیری ،محل کسب صاحبان واحدهای صنفی که در لیست ۴۹ رسته صنفی پرخطر قرار گرفته و در هیچ شرایطی مجاز به بازگشایی محل کسب خود نیستند ، پلمب می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از گذشت یک هفته از بازگشایی صنوف مجاز در بازار خلخال برخی تخلفات از جمله بی‌توجهی به رعایت مسائل مربوط به پیشگیری از کرونا از سوی برخی کسبه مشاهده می‌شود، اظهارداشت: گروه بازرسی مشترکی با حضور بازرسان اداره صنعت ،معدن و تجارت ،اتاق اصناف و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی تشکیل شده است.

او افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا بازگشایی صنوف غیرمجاز به فعالیت حکم مقتضی در محل بازرسی صادر و محل کسب پلمب و صاحب واحد صنفی نیز به لحاظ تهید بهداشتی و افزایش خطر ابتلا به بیماری کرونا به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.