مجید اسکندری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش زلقی، ززوماهرو و دهستان فرسش عمده مشکلات دانش آموزان در درسترسی به شبکه شاد نداشتن تمکن مالی برای خرید گوشی هوشمند و نبود زیرساخت و بستر اینترنت است.

وی تصریح کرد: انتظار داریم خیران با مشارکت آموزش و پرورش به یاری این دانش آموزان بیایند و مانع بروز مشکلات برای ادامه تحصیل آنها شوند.

وی اظهار کرد: برای دانش آموزان مناطق محروم درسنامه تهیه شده و در اختیارشان قرار گرفته اما بهترین روش، برگزاری کلاس آنلاین است که برخی خانواده ها تمکن مالی ندارند .

سرپرست آموزش و پرورش الیگودرز گفت: خیران می توانند گوشی های  بلا استفاده را در اختیار خانواده های کم بضاعت قرار دهند تا آنها نیز استفاده کنند.

اسکندری تصریح کرد: آموزشها از طریق مختلف در ۲۰۰ مدرسه شهرستان آغاز شده اما شبکه شاد فعلا برای مقطع ابتدایی فعال است.

وی افزود: از جمعییت ۲۷ هزار نفری دانش آموزان الیگودرز همگی تحت پوشش آموزش از طریق مختلف قرار گرفته، کلاسها مرتب به صورت آنلاین در شهر، مراکز بخشها و روستاهای پر جمعیت برگزار می شود، به عنوان نمونه در مدرسه ای که ۳۰۸ نفر دانش آموز داشته در یک ساعت درسی فقط ۶ نفر غایب بوده و بقیه تماما آنلاین بوده اند.

وی بیان کرد: اکنون یک هزار و ۲۰۰  دانش آموز در بخش زلقی مشغول تحصیل هستند که از مشکلات نبود اینترنت و نداشتن گوشی هوشمند رنج می برند.

اسکندری گفت: مکاتباتی نیز برای ارتقا اینترنت برخی روستاها انجام شده که امیدواریم در این امر تسریع شود.

الیگودرز در شرق لرستان قراردارد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.