محمد خدابخشی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی انتشار کلیپی در فصای مجازی و ارسال این کلیپ برای وزیر راه و شهرسازی مسوولان وزارت راه این اعتبار را تخصیص دادند.
وی تصریح کرد: این مسیر انتهای محور روستایی بزنوید به امامزاه محمد بن حسن در شهرستان الیگودرز می باشد که راه  نسبتاً صعب العبوری است که مسئولان وزارت راه  اسفند ماه در سفری به الیگودرز از این مسیر بازدید کردند. 
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس پیگیری های به عمل آمده مقرر شد بخشی از کار به صورت امانی انجام شود، تلاش می کنیم این طرح تا نیمه اول امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

خدابخشی اظهار کرد: از آنجا که بقعه این امامزاده یکی از مکان‌های زیارتی و گردشگری شهرستان الیگودرز محسوب می شود و هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف منطقه است لذا شایسته است مسئولان امر در این راستا اقدامات خود را تسریع بخشند.

وی با بیان اینکه بقعه این امامزاده در فاصله ۱۳۰ کیلومتری الیگودرز قرار دارد اظهار داشت: مسیر منتهی به مقبره امامزاده محمد بن حسن جاده ای خاکی و کوهستانی است که بخشی از آن به عنوان جاده روستایی آسفالت شده است.

امامزاده محمد بن حسن معروف به کریم لرستان از امامزادگان شاخص کشور محسوب می شود که در مناطق سخت گذر بخش ذلقی در جنوب شهرستان الیگودرز قراردارد و به رغم سخت گذر بودن منطقه هر سال زایران زیادی از سراسر کشور از جمله اصفهان، خوزستان، قم، اراک و چهارمحال و بختیاری به زیارت این امامزاده مشرف می شوند.

الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.