به گزارش خبرنگار مهر، افشین ناصری امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی محبان مهدی خرم‌آباد حدود ۱۳ سال است که با حدود ۳۰ نیرو در قالب هیئت فعالیت می‌کند و ۶ سال است که گروه جهادی تشکیل داده ایم، اظهار داشت: در زمینه سیل، رسیدگی به خانواده‌های بد سرپرست، بی سرپرست و اشتغالزایی نیز فعالیت‌های داشتیم.

وی با بیان اینکه در راستای اشتغال زایی برای خانواده‌های بی‌سرپرست چرخ‌خیاطی تهیه کردیم و آموزش‌های لازم را برای خیاطی به آنها ارائه دادیم که با آغاز موضوع کرونا ویروس ۸ نفر در زمینه تولید ماسک و لباس مخصوص کادر درمان «گان» فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: بابت تهیه ماسک هزینه‌ای به این افراد توسط خیرین پرداخت می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی محبان مهدی (عج) خرم‌آباد با تاکید بر اینکه تا کنون بیش از ۸ هزار ماسک توسط این افراد تولید شده که در سطح محله حدود ۳ هزار ماسک توزیع شده است، افزود: مواد غذایی شامل یک کیسه برنج، مرغ، ماکارونی، روغن و رب به ۳۰۰ خانوار نیازمند اهدا شده و همچنین حدود ۵۰ پک بهداشتی تهیه و توزیع شده است.

ناصری با اشاره به اینکه با توجه به اینکه افراد کم بضاعت در محله فلک الدین زندگی می‌کنند و محله حاشیه‌نشینی است، از لحاظ معیشتی و بهداشتی نیازمند توجه بیشتری هستند، ادامه داد: از برنامه‌های ما تهیه بسته‌های غذایی بیشتر برای مردم این محله است و سعی داریم با حضور بیشتر خیرین تا ۵۰۰ بسته غذایی در این محله توزیع کنیم.

وی افزود: جوانان و مردم این محله نیازمند توجه بیشتر در زمینه اشتغال هستند که این امر با همت خیرین و مسئولین ممکن می‌شود چرا اکثر مردم این منطقه کم بضاعت و دارای درآمد پایینی هستند.

مسئول قرارگاه جهادی محبان مهدی (عج) خرم‌آباد یادآور شد: سعی داریم با توجه به شعار سال در راستای کاهش تولید در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه فعالیت‌هایی را داشته باشیم و نهایت تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم.

ناصری با اشاره به اینکه در شب مبعث نیز به ۵۰ خانواده نیازمند محله فلک الدین پک های غذایی اهدا شد، اظهار داشت: بیش از ۱۶ بار گندزدایی محله فلک الدین انجام شده و گندزدایی خانه‌های کرونا مثبت محله فلک الدین، بازسازی منازل، توزیع حدود ۷۰ فرش بین نیازمندان و توزیع ۲۰ هزار دست لباس بین نیاز مندان از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.