جعفر طولابی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی با محوریت ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا افزود: نهادهایی همچون سپاه، هیات های مذهبی، سازمان های مردم نهاد و مجامع خیرین در این مدت کمک های مادی، معیشتی، آموزشی و خدماتی خوبی ارایه کرده اند که باید به  شکل برنامه ریزی شده و متمرکز باشد.

وی اظهار داشت: بر این اساس مقرر شد مناطق آسیب پذیر شهری و روستایی با اولویت مناطق حاشیه نشین شناسایی و نیازسنجی شوند تا توزیع اقلام حمایتی به صورت هدفمند انجام شود.

وی با بیان اینکه هر نهاد و یا موسسه مامور خدمت رسانی به یک منطقه مشخص می شود تصریح کرد:‌ گزارش عملکرد نیز باید به صورت هفتگی ارایه شود.

فرماندار خرم آباد همچنین اضافه کرد: بر اساس تصمیم دولت رسته های شغلی مثل کارگران شاغل در مراکز خدماتی همچون هتل ها بیمه بیکاری اسفند، فروردین و اردیبهشت را  دریافت می کنند که برای این امر باید در سامانه bimebikari.mcls.gov.ir نام نویسی کنند.

طولابی با هشدار در خصوص فعالیت اصناف غیرضروری گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۳ فروردین ماه تمدید شده وتیم های بازرسی برای این امر در سطح شهرستان فعال هستند که در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم صورت خواهد گرفت چراکه این مصوبه ملی و لازم الاجرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.