عظیم هاشم زاده روز جمعه با اشاره به مقابله با ویروس کرونا در روستاهای بخش مرکزی نیر گفت: همزمان با سال جدید امروز در راستای مقابله با ویروس کرونا با همت دهیاری‌ها عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر روستایی در حال اجراست . 

وی افزود: عملیات ضد عفونی و گندزدایی معابر مختلف  روستایی این منطقه با هدف مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت روزانه انجام می‌شود و با نصب و توزیع پیام های مختلف بهداشتی تلاش می شود تا سطح آگاهی مردم این منطقه به منظور مقابله و انجام اقدامات پیشگیرانه افزایش یابد.
بخشدار مرکزی نیر گفت: تا ریشه کنی این ویروس عملیات ضدعفونی اجرایی خواهد شد و از مردم خواهشمندیم  از منازل خود خارج نشوند تا بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم .
وی با قدردانی از همه دهیاران سطح بخش که سلامت روستاییان را صیانت می‌کنند، خاطرنشان کرد: از راه‌های مختلف هشدارهای لازم برای پیشگیری و اطلاع رسانی در خصوص بالا بردن سطح آگاهی مردم از این بیماری از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور در دستور کار این بخشداری قرار گرفته است.
بخشدار مرکزی نیر با اشاره به تعطیلی تمامی اماکن ورزشی این بخش  ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته از سوی اداره ورزش و چوانان نیر و همچنین نظارت‌های بخشداری و دهیاران ، هیچ گونه فعالیت ورزشی در هیچ یک از اماکن صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.